Nominatie voor de Liebster award!

Liebster

Ik moest toch eerst eens opzoeken wat deze Liebster award precies inhoudt, maar héél erg bedankt voor de nominatie SaSiBeau!

Maar wat houdt dat nu precies in? Eigenlijk is het een virtuele award om beginnende of blogsters en bloggers met minder dan 500 volgers een beetje in de kijker te zetten. Leuk toch!?

Ik moet dus tot 11 mensen met een blog met minder dan 500 volgers nomineren.

Tromgeroffel…

  1. Woohoo by Davina
  2. Nononsonsmoms
  3. Uniquals
  4. Ilse D.
  5. Miss Wobie

Ik moet deze mensen ook laten weten dat zij genomineerd werden voor deze award en zij moeten dan in principe hetzelfde doen 😉

Ook moet ik 11 vragen beantwoorden en 11 nieuwe vragen stellen aan hen.

Hier gaat ie dan…

Dit zijn de vragen die ik kreeg van SaSiBeau :

  1. Wat is hetgeen je altijd al wou doen, maar nooit de kans toe kreeg? Muziekles volgen
  2. Wat is het favoriete kledingstuk in jouw en jouw huisgenoten hun kleerkast? Mijn zwarte jurk met koolmeesjes op is reeds jaren mijn favoriete kledingstuk. Ik ben helemaal gek op mijn man zijn hemd in jeanskleur en mijn zoontjes hun minion huispak omdat dit echt wel veel te gezellig is.
  3. Waar wil je op vakantie? Zonder twijfel naar Ierland!
  4. Wat is het eerste wat je zou kopen mocht je een biljoen euro hebben? Euh ik zou ervoor zorgen dat mijn man eindelijk werk maakt van die hobbykamer!!!
  5. Wat is je favoriete serie op TV/internet/DVD? Supernatural (got to love Dean Winchester and his Chevrolet impala…)
  6. Wat is je favoriete boek? De hush hush saga van Becca Fitzpatrick
  7. Als je een dag voor jezelf had, wat zou je dan doen? Als ik mocht kiezen dan zou ik een hele dag lang niks doen, enkel pyjama aan, warme chocomelk bij de hand en een leuk boek of een mooie film…ME TIME!
  8. Als je mocht kiezen in welke stad, waar ook ter wereld, zou mogen leven, waar zou dat dan zijn? in het dorpje Doolin in Ierland, dan zou ik elke dag naar de cliffs of Moher gaan om er naar het adembenemende uitzicht te gaan kijken, zoiets kun je gewoon nooit beu gezien worden volgens mij…
  9. Wat was de meest irritante vraag die je ooit kreeg van een vreemde? Toen ik zwanger was van mijn jongste zoontje kreeg ik ooit de vraag “Daar zit een tweeling in zeker?” Eeeeuuuhm nee…
  10. Wat is jouw favoriete sport? Eerlijk gezegd doe ik niet actief aan sport, maar ik kijk wel heel graag naar gymnastiek en dans op TV mocht het jullie interesseren :-p
  11. Wat zou je doen mocht je de fontein van de jeugd vinden? My precious…We wants it, we needs it, must have the precious…haha

En dan hier mijn vragen aan de genomineerden

  1. Wat is jouw favoriet stoffenmerk?
  2. Wat is jouw favoriet naaipatroon?
  3. Bestel je liefst online stoffen of ga je liever stofjes gaan voelen en bekijken in de echte winkels?
  4. Welk lied kan jou telkens weer ontroeren?
  5. Naar wie kijk je het meest op en waarom? (op eender welk gebied)
  6. Wat vind je de mooiste quote ooit?
  7. Wat is je favoriet muziekgenre?
  8. Wat is volgens jou het mooiste plekje op aarde?
  9. Mocht je ooit een dag van plaats ruilen met iemand, met wie zou dat dan zijn?
  10. Welk gerecht doet jou telkens weer watertanden?
  11. Stel, je mag voor een acteur of actrice naar keuze een kledingstuk maken, voor wie zou dat dan zijn en wat zou je maken?

Oef, mijn taak zit erop! Nu ben ik natuurlijk héél erg benieuwd naar jullie antwoorden!

Geef een reactie

